Liseli Arkadaşımı Soyunma Odasına Attım

Merhabalar arkadaşlar ben Erdal. Şuan İzmir’de üniversite okuyorum. Ancak memleketim Uşak’ta lisede okurken başıma güzel bir olay geldi ve bende bu güzel hikayeyi sizlerle paylaşmak istedim. Aslında ram da benim istediğim şey olmuştu. Bizim sınıftaki Burcu güzelliğiyle adeta herkesi etkiliyor ve eteğini de yukarı çekip kalın ve seksi bacaklarını ortaya çıkarıyordu. Biraz da kaşardı aslında. O yüzden erkeklerle arası çok iyiydi. Benim de aram iyiydi fakat ona başka gözle bakıp yanaşmam mümkün değildi. Çünkü aynı sınıftaydık ve rezil olma ihtimalim çok yüksekti. O yüzden onunla bir şeyler yaşamak hissim hep içimde kalmış ve dışarı çıkaramamıştım.

Neyse artık lafı çok fazla uzatmayayım ve konuya gireyim. Liseli olduğumuz için beden eğitimi derslerimiz de baya meşhurdur. Kızların giydiği elbiseli izler en çok da Burcu’ya bakardık. Orta boylu ve hafif balık etli olan Burcu göğüslerinin dolgunluğu ile sınıftaki tüm erkekleri azdırıyordu. Her beden eğitimi dersimiz onu izlemekle geçiyor ve taş gibi kalçası ve dolgun göğüslerini gördükten sonra tuvalete gidip 31 çekiyorduk. O ise azgın hareketleri ve kendisine masaj yaptırmalarıyla meşhurdu. Ona dokundukça adeta ayakta boşalma noktasına geliyorduk. Arkadaşlarla hep arkasına oturup onun kalçalarına ve bacaklarına bakıp kendimize malzeme çıkarıyorduk. Gerçekten lisede böyle bir hatunla aynı sınıfta okumak bizi bizden alıyordu.

Yine bir gün beden eğitimi dersiydi. Hoca bizi serbest bırakmış Burcu’da tek başına soyunma odasına telefonla oynamaya inmişti. Ben de durmadan arkasından gittim ve onunla soyunma odasında sohbet etmeye başladık. Büyük göğüsleri beni tahrik ediyo üzerine atlamamak için kendimi zor tutuyordum. Bir de bana masaj yaptırmak istemez mi ? Omuzlarını ovarken biraz da göğüslerine doğru gelmiştim ve sırtından da sütyenini elliyordum. O sırada elimi tuttu ve birden göğüslerine götürdü. Ben ise şaşırmıştım fakat istediğim oluyordu. Yumuşacık dolgun göğüslerini okşarken o da zevke geliyordu. Sonra benim aletimi tutmaya başladı ve biraz okşayıp bana sakso çekti. Bende onu önümde domalttım ve götten girdim. İnanılmaz zevkli bir sikiş yaşamıştık ve bunu her beden dersinde devam ettirdik.

Diğer Sex Hikayelerimide Oku

  • Ayla hemşiremm ben Ankaradan Ahmet. X hastanesinde görecv yapmakta olan bir doktorum. Sikişhikayem.com okuyucuları ile başımdan geçen bir olayı paylaşacağım tamamen gerçektir arkadaşlar. Lafı Fazla uzatmadan konuya geçecem arkadaşlar.Hastanemizde çalışmakta olan ayla adında hemşire vardı gözüm hep götünw gidiyordu taş gibiydi sikimi kaldırıyordu. Aklım onu sikmekte kalmıştı bir türlü kısmet olmuyordu. Birgün akşam ayla bana nöbete kalacağını söyledi bende o gece boştum ve işim yoktu bende hastanede kalıp onla daha samimi olmak istiyordum.Neyse gece oldu ve ikimizde hastanede idik.Çay yapmak için buzdolabına eğildi ve ben kendimi tutamayarak arkadan sarılıp aletimi hissettirdim. onunda hoşuna gitmişti herhalde bir şey demedi o taş gibi götünü sımsıkı tutup kendime doğru çekiyordum. siyah tangasını indirip aletimi götüne soktum bağırmaya başladı ve duvara yaslatıp domalttım saçından tutup sikmeye başladım feci şekilde çığlık atıyordu götü göründüğü gibi çok güzeldi taş gibiydi sıcak tı ogün hala aklımda canım yine istiyor artık bir daha ki nöbeti beklemek zorundayım ama bu sefer ilk yaşadığım duyguların daha fazlasını yaşayacağım çünkü arkasından pişman oluyorum o hemşireye doyamıyorum. Bir diğer hikayemde görüşmek üzere iyi günler…
  • Kardeşimin açığını bulup tehditle siktim Anlatacağım ensest hikaye bundan 4 sene önce oldu. kız kardeşime olan ilgim ta küçüklükten beri vardı ve onu hep sikmek istemişim ama ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum ne yaptıysam bir şey bulamadım bizim ailede biraztutucu olduğu için ona açılamıyordum Hande o zamanlar 16 yaşına yeni girmiş uzun boylu tam sikilecek bir yaşa gelmişti geceleri aynı odada yatardık ve her gece ona bakarak 31 çekerdim artık dayanamayıp gizlice uykuda onun üstünü açardım ve onun amını ellerdim okşardım.Tehdit ile Kız Kardeşime Götten Siktim - Ensest HkayelerGiderek işleri büyüttüm ve artık cesaretlenip külotunu açardım ve amını hafifçe ellerdim kız kardeşim uyanmadan yalardım ama o uyuyordu alışkanlık olmuştu bana her gece aynı şeyi yapıyordum artık hande şüphelenmeye başladı sabahları uyandığında tuhaf tuhaf elbisesini düzeltiyordu kendisi şaşırıyordu acaba kim külotumu indirmiş bazen külotu ıslanıyordu bir gün anladı artık benim geceleri onun amını yaladığımı ve bir gece annemler köye gitti ve bende bunu fırsat bilip ona açıldım ve söyledim seni istiyorum seninle sevişmek istiyorum oda şaşkınlıkla ya sen ne diyorsun sen benim abimsin nasıl öyle bir şey söylersin bende ne olacaksadece sevişeceğiz o yok olmaz kesinlik olmaz dedi ve dünyam başıma yıkıldı aradan 1 sene geçti hep kız kardeşimi gözetliyordum banyo yaparken falan hep izledim bir şeyler yapmalıydım ama ne bir türlü bulamıyordum yine bir gece annemlerin olmadığı bir gecede bizim mahallede bir düğün vardı bende düğüne gittim gece saat 00,da geldim ve eve geldim kapılar açık ama kız kardeşim yoktu bende hande diye […]
  • Aldatınca yakın arkadaşıyla sikiştim ben busa sizlere başımdan geçen intikam olayını anlatıcam sevgilim le çok mutluyduk ama beni aldattığından süpheleniyordum takip ettim en yakın arkadaşımla yakaladım el ele tutuşurken sonra bende ağlayarak eve gittim sevgilimin arkadaşı volkan teselliye gelmişti ben ağlıyorum o teselli ediyordu o an volkan kalçalarımı okşadığını fark ettim ama aklıma intikam gelmişti ses çıkarmadım beni okşamasına izin verdim volkanla birlikte oldum O anda aklıma gelen şey tuhaftı ben lisedeyken bütün kız arkadaşlarım kızlığını çoktan bozdurmuştu aralarında bakire olan ben vardım ve ben her zaman içimde bir yarak eksikliği his ederdim kızların benimle dalga geçtiği günleri hatırlıyorum da keşke bendeönceden şu yarağın tadına varsaydım diyordum. Ve o gün gelip .çatmıştı. Volkan bir elini eteğimin altından bacak arama soktuğunda bu işten zevk almaya başlamıştım bile volkan ellerini ammıma götürdüğünde ise çıldırmak üzereydim. Bu arada da ammım iyice islanmıştı volkanın elleri ammımda gezerken ben inliyordum volkan orta parmağını ammıma koyduğunda ammım bir yanardağ gibi yanıyordu. Daha sonra volkan beni yüz üstü kenepenin üzerine yatırıp eteğimi yukarı sıyırıp bacaklarımdan öpmeye başlamıtı ben zevkten uçuyordum bu okşama ve öpmeler ta götüme doğru ilerliyordu. ben kendi kalçamı çok beğenirim volkanda beğenmiş olacakki boyuna kalçamı okşuyordu ben ayağa kalkıp önce eteğimi daha sonra ise gömleğimi çıkattım üzerimde ise sadece iç çamaşırları vardı. Onları da volkan bir çırpıda çıkardı ben kanepeye geçip bacaklarımı açtım volkanda sertleşmiş ve de […]
  • Kız kardeşimin dar amı en 27 yaşlarında 1,92 uzunluğunda 96 kilo kumral biriyim. Bundan 2 ay evvela annemler izmir e düğün’e gittikleri için dostum kemal ile birlikte evde bir baş deneyelim dedik. Akşam hatunsuz olmaz dedik iki hatun ayarladık kızları almaya gidince pezevenkleri güçlük çıkardı kızları alamadık her neyse dedik boş ver almamamız daha iyidir. Saat 17:00 benzer şekilde eve döndüm. Benim küçük kız kardeş şeyma evde idi ne oldu kız dedim gitmedin mi sen beni götürmediler abi dedi okuldan ve dershaneden ötürü hadi yaa dedim. şeyma 14 yaşlarında 1,50 uzunlukta 40-45 kilo incecik bir kızdı lakin mükemmel bir fiziği vardı. Saat 18:00 da kemal geldi. Sefalar getirdin falan derken oturduk benim odaya geçtik. Kemal abi yaa dedi kızları almadığımız iyi oldu baksana senin küçük kız kardeşin evdeydi rezil olurduk falan dedi evet dedim. içmeye başladık epeyi bir içtik saat 20:00’aynı şekilde içkiler sona erdi. Kemal abi dedi alayımı biraz daha yoktur olum dedim boşver. internette seks hikayelerine daldık bu sefer epeyi bir azmaya başladık. Her neyse oturma odasına geçtik şeyma da rahat oturmak için altına beyaz bir tayt üstünde de derin dekolteli bir tişört vardı. Son hava bükücüyü koyduk gözlükleri falan taktık şeymaya abisi dedim kola getirirmisin tamam abi dedi getirdi önümde bir eğildi daha yeni gelişmeye başlamış memeleri direkt aşşa off dedim bune izlediğim pornolar epeyi azdırmış esasen ufacık kız off off dedim. Kemal de gözlerini ayıramamıştı. O da azmıştı belliydi. Abisi dedim şu ses sistemini aç dedim açtı bir eğildi o minicik göt şahlanmıştı sanki delirmiştim kemalinde […]
  • Markette Tecavüze Uğradım Selam ben Elif 20 yaşında Sakarya da yaşıyorum esmer tenli bir kadınım. Kadınım diyorum aslında kadın olmak benim tercihim değildi zorla kadın oldum açıkçası kız olarak kalmak ve kızlığımı evlendiğim erkeğe kendim vermek isterdim ama maalesef bu benim elimde olan bir tercih değildi ve 19 yaşımda yani geçen sene kızlığımı zorla elimden aldılar. Lise bittikten sonra bende üniversiteye gitmeme kararı almıştım zaten derslerim kötüydü üniversite sınavına girip iyi bir yer kazanmam çok zordu yani o yüzden bizim semtimizdeki bir markette önce kasiyer olarak işe başlamıştım. Markette yorucu bir işim vardı bana bir türlü kıyafet vermemişlerdi bende daha önceki kızın giydiği kıyafetleri giyiyordum ama ben biraz balık etli olduğum için bana kıyafetler biraz dar geliyordu hatta özellikle yemek falan yediğim zaman biraz daha dikkat çekici bir hal alıyordu. 6 ayda bir komple tüm marketin sayımı oluyormuş ve bu sayım için herkes gece mesaiye kalıyordu bende o şekilde mesaiye kalmıştım ve bu sayımdan haberim olmadığı için rahat bir kıyafet getirmemiştim herkes eşofmanlarla rahatça sayım yaparken ben yine iş kıyafetleriyle sayım yapıyordum gece ilerledikçe artık iyice sıkılmaya başlamıştım ayakkabılarımı çıkarmıştım yalın ayak oturmuştum ve alt rafları sayıyordum belimin açıldığının farkındaydım hatta kalçalarımın çatalı bile gözüküyordu ama tüm gece onu düzeltmekten sıkılmıştım sonuçta üstümdeki bana küçük geliyordu ve yapabilecek bir şey yok artık diye boş verdim. istanbul escortÜstümde krem ve bordo renkte lacoste tarzında düğmeli bir tshırt vardı onun yakalarını […]
  • Kocamın pili bitikti bende yeni yarraklara yelken açtım Merhaba seks hikayesi severler. Kocamla iyi bir seks hayatımız vardı ama onun yaşadığı talihsiz bir kaza sonucunda kocam artık benimle cinsel birliktelik yaşayamaz olmuştu. Çünkü yarağı kalkmıyordu ve bu durumda da sikişmemiz imkansız hale gelmişti. Ben de tam sekse doyacağım zamanlarda erkeksiz kaldım. İlk zamanlarda mastürbasyon yaparak kendimi tatmin etmeye çalıştım ama bu bir türlü bana yeterli gelmedi. Artık dayanamayacak duruma gelmiştim amıma ne sokarsam sokayım bana yetmiyordu ve artık gerçek bir yarağın hasreti ile yanıp tutuşuyordum. En sonunda çareyi buldum. Kocamın hem yakışıklı hem genç hem de atletik yapılı bir arkadaşı vardı. Kafaya koymuştum kendimi bir yolunu bulup ona siktirecektim. En sonunda da bunu başardım. Sizlere tüm detayları ile bu yaşadığım ilişkiyi anlatmak istiyorum. Umarım siz de okurken bundan çok memnun kalırsınız. Hemen başlıyorum keyifli okumalar.Kocamın arkadaşı ilk olarak bize kocamı ziyarete geldiği gün dikkatimi çekmişti. Çok tatlı ve çok sıcak kanlı biriydi. Onun yaptığı espirilere ve anlattığı fıkralara o gece kahkahalarla gülmüştük. Neyse bir gün onu aradım ve canımın çok sıkkın olduğunu dertleşmek istediğimi söyledim. O da tamam akşam bana gel konuşalım dedi. Akşam buluştuk ve ona bira da alalım dedi. Aldık biralarımızı ve çerezlerimizi önce hava almak için arabayla sahile gittik. Arabada bir yandan biramızı içiyor bir yandan da konuşuyorduk. Onun bana sürekli abla diye hitap etmesi aslında beni çok rahatsız etmişti ama içimden sen göreceksin biraz sonra ablayı diyordum. İkinci biralar bittikten sonra artık kanımız […]